
1.
2.
3.
მნიშვნელობა/აქტუალურობა
პოექტი მოსწავლეებს დაეხმარებათ უფრო მეტად გაიცნონ თბილისი. ამ მიზნის მისაღწევად მათ უნდა მოიძიონ როგორც ისტორიული, ასევე ლიტერატურული მასალა. მათ ჩამოუყალიბდებათ კვლევა-ძიების, მასალის თემატურად შერჩევისა და დალაგების უნარი. შექნმიან თბილის უბნების მცირე ელექტრონულ ლექსიკონს და საიტს მოძიებული მასალით.
რა ცოდნას უნდა ფლობდნენ მოსწავლეები წინასწარ
მოსწავლეებს შეუძლიათ მასალის მოპოვება ელექტრონული გზით, ბიბლიოთეკაში მუშაობის მარტივი წესები. იციან რამდენიმე პოეტი, რომელთაც თბილისის შესახებ აქვთ შქქმნილი პოეტური ნაწარმოებები.
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესუსები
ქართველ პოეტთა კრებულები;
„თბილისის უბნები“;
საძიებო საიტები: www.google.ge
ლიტერატურული საიტები: www.lib.ge
ელ. ენციკლოპედია: www.ka.wikipedia.org
ფოტოაპარატი;
კომპიუტერი;
პროგრამები: Word, PPT, FrontPage, PhotoShop.
4.
5.
6.
7.
მოსწავლეებს გავუღვიძოთ კვლევის სურვილი და უნარი;
სამუშაოს დაგეგმა და დროში გაწერა;
გამოუმუშავდებათ ჯგუფში თანამშრომლობისა და აზრთა გაცვლა-გაზიარების უნრი;
მოპოვებული მასალის შეჯამება და თემატურად დალაგება;
საბოლოო შედეგი ნათელი გახდება მასალების მიხედვით ელექტრონული ვერსიის (საიტის) შექმნისა და პრეზენტაციის შემდეგ.
8.
თავმოყრილი იქნება მასალა თბილისის უბნებისა შესახებ. ასევე ქრონოლოგიის დაცვით ერთად განთავდება თბილისის შესახებ პოეტური ნაწარმოებები და მსურველებს გაუადვილდებათ მოძებნა
9.
10.
ესგ-ს მოთხოვნები:
ქართ. XI. 1. მოსწავლე წარმოადგენს საჯარო მოხსენებას (ზეპირი გამოსვლა) კონკრეტული მიზნით კონკრეტული აუდიტორიის წინაშე.
ქართ. XI. 4. მოსწავლე იყენებს ზეპირი კომუნიკაციის სტრატეგიებს საჯარო გამოსვლის მომზადების დროს.
ქართ. XI. 5. მოსწავლე კითხულობს და აანალიზებს სხვადასხვა პერიოდის ტექსტებს მათში ასახული ინფორმაციის, თემების, იდეების და პრობლემატიკის თვალსაზრისით.
ქართ. XI. 12. მოსწავლე წერს სხვადასხვა ხასიათის არამხატვრულ ტექსტებს.
ქართ. XI. 13. სხვადასხვა ტიპის ტექსტების შესაქმნელად მოსწავლე ადეკვატურად იყენებს სათანადო ენობრივ-გრამატიკულ საშუალებებს.ქართ.
11.
12.
13.
14.
15.
No comments:
Post a Comment